Subscribe:

Ads 468x60px

14 Ağustos 2012 Salı

KIZILDERİLİ DUASI


O' Yüce Ruh,
Sesini Rüzgarlarda Duyduğum,
Ve nefesi tüm dünyaya can veren, duy beni! Küçük ve zayıfım, gücüne ve bilgeliğine ihtiyacım var.


Bırak güzellikler arasında yürüyeyim, gözlerim kırmızı mor günbatımını hep görebilsin.


Ellerim yaptığın işlere saygılı olsun ve kulaklarım senin sesini duyabilecek kadar keskin.


İnsanlarıma öğrettiklerini anlayabilmem için beni akıllı kıl




Her taşa ve yaprağa sakladığın dersleri öğrenmeme izin ver.


Güç arıyorum, kardeşimden üstün olmak için değil, en azılı düşmanım "kendim" ile savaşabilmek için.


Beni her zaman hazır tut, sana tertemiz eller ve sana odaklanmış gözlerle gelebilmem için.


Böylelikle yaşam, batan güneş gibi sona erdiğinde, ruhum sana utanmadan gelebilsin

0 yorum:

Yorum Gönder